پیگیری جمع آوری سرویس اینترنت سایر شرکتها

مشترک گرامی در صورتی که قصد ثبت نام و درخواست سرویس از آسیاتک را دارید قبل از ثبت نام از طریق این لینک یا تماس با ما از امکان سرویس به شماره خط تلفن خود مطمئن شوید. در صورتی که قبلا دارای سرویس از سایر شرکتها می باشید ابتدا می بایست نسبت به پیگیری جمع آوری سرویس اینترنت از طریق مخابرات اقدام فرمایید. لذا در زیر مراحل پیگیری جمع آوری سرویس بصورت خلاصه توضیح داده می شود.

 

مراحل پیگیری جمع آوری سرویس اینترنت سایر شرکتها:
1- مراجعه به پنل اینترنتی یا تماس تلفنی با سرویس دهنده قبلی و ارایه درخواست جمع آوری
2- مراجعه حضوری به شرکت مخابرات منطقه و ارایه درخواست جمع آوری
    الف) در صورتی که مالک خط تلفن می باشید = همراه داشتن یک نسخه قبض تلفن پرداختی و مدارک شناسایی الزامی می باشد.
    ب) در صورتی که مستاجر بوده و خط تلفن بنام شما نمی باشد = همراه داشتن کپی اجاره نامه که شماره تلفن مربوطه در آن درج شده به همراه مدارک شناسایی الزامی می باشد.

 


توضیح:
در صورت پذیرش درخواست معمولا جمع آوری سرویس بین چندین ساعت تا چند روز (بسته به سرویس دهنده) جمع آوری سرویس انجام خواهد گردید.
در صورت عدم جمع آوری و یا عدم پذیرش درخواست شما می توانید موارد را با شماره تلفن 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیو اعلام تا پیگیری لازم در این خصوص صورت پذیرد. همچنین شما می توانید موارد را از طریق سایت ثبت شکایات سازمان تنظیم رادیو از طریق این لینک اعلام که پس از ثبت شکایت موارد بصورت اتوماتیک از طریق مراجع مربوطه با اپراتور مربوطه اعلام و پاسخدهی سریع خواهد شد.